Wings of Destiny
Για τους νέους χρήστες:
Για να δείτε την δουλειά μας θα πρέπει να είσαστε μέλη. Για να γίνετε μέλη πατήστε register.
Όταν κάνετε νέο account πρέπει να το ενεργοποιήσετε από το μήνυμα που έρχεται στο e-mail σας αλλιώς δεν ισχύει το account σας!

Τελικά μήπως ήταν 95-96;...

View previous topic View next topic Go down

Τελικά μήπως ήταν 95-96;...

Post by Dr_SLUMP on Wed Feb 22, 2012 8:23 pm

Δυστυχώς πρόσφατα πετάχτηκε το VHS αρχείο μου (λείπω στο εξωτερικό) και είχα όλα τα επεισόδια με ημερομηνίες :/

Υπάρχει ένα debate στην παρέα μου σχετικά με το πότε ξεκίνησε η σειρά στον Ant1. Ήταν την τηλεοπτική χρονιά 94-95 ή 95-96;
avatar
Dr_SLUMP
Moonlight Knight
Moonlight Knight

Number of posts : 118
Age : 31
Location : Athens/London
Registration date : 2011-11-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Τελικά μήπως ήταν 95-96;...

Post by Neo-RedRanger on Wed Feb 22, 2012 10:30 pm

Στον ΑΝΤ1 ξεκίνησε να προβάλλεται το 1992 και στο STAR τις χρονιές 1999-2003
avatar
Neo-RedRanger
Royal Guard
Royal Guard

Number of posts : 945
Age : 32
Registration date : 2011-11-12

View user profile http://www.youtube.com/TheNeoRedRanger

Back to top Go down

Re: Τελικά μήπως ήταν 95-96;...

Post by Dr_SLUMP on Wed Feb 22, 2012 10:54 pm

Λάθος, 100% δεν ήταν το 92. Το 92 πήγαινα δευτέρα δημοτικού και μόνο το Mega είχε σοβαρό παιδικό πρόγραμμα. Το ζήτημα είναι καθαρά μεταξύ 94-95 και 95-96. Μην ξεχνάμε ότι το anime ξεκίνησε στην Ιαπωνία τον Μάρτιο του 1992, πόσο μάλλον να αναγνωριστεί ώστε να γίνει διεθνές franchise... Στη Γαλλία να φανταστείς που όλα πάνε σχεδόν αμέσως λόγω της αγάπης προς το anime, ξεκίνησε το 93-94.

Ο Ant1 το 92-93 είχε μόνο Captain N, Samurai Pizza Cats και μετά ένα μεγάλο σε διάρκεια show με μαριονέτες της οικογένειας Σοφιανού. Το 93-94 επίσης σίγουρα δεν είχε Sailor Moon γιατί τα κύρια παιδικά του ANT1 ήταν το Super Mario Bros Show, Sonic the Hedgehog, Eek the Cat και Mr. Bogus. Το 94-95 100% ξεκίνησαν να προβάλλονται οι Power Rangers.

Το Sailor Moon προβλήθηκε πρώτη φορά την ίδια ημέρα που ξεκίνησε το Dragon Ball και το Nintama Rantarou, αλλά υπάρχει μπέρδεμα διότι εγώ π.χ. θυμάμαι να βλέπω το πρώτο επεισόδιο Dragon Ball και μετά να ξεκινά το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν Mighty Morphin Power Rangers (όπου έτρεχαν με μηχανές σε χωματόδρομους).

Όσον αφορά τους αριθμούς επεισοδίων, αν υπολογίσουμε πως μια σειρά προβαλλόταν από Οκτώβριο μέχρι Μάιο, θα είχε 8 επεισόδια το μήνα επί 6 μήνες νέας προβολής, άρα 48 επεισόδια... χοντρικά από μία σεζόν Sailor Moon. Επιβεβαιωμένα το Sailor Moon τελείωσε με το τέλος των Sailor Stars στον ΑΝΤ1 την περίοδο 97-98 (34 επεισόδεια).

Πηγαίνοντας πίσω ανά χρονιά έχουμε λοιπόν:
97-98 - Sailor Stars
96-97 - Super S
95-96 - Sailor Moon S
94-95 - Sailor Moon

Εκεί λοιπόν ξεκινάει το μπέρδεμα και γι 'αυτό ξεκίνησα αυτό το topic. Και οι 2 σειρές ξεκίνησαν και προβλήθηκαν κατά την ίδια περίοδο, με το Sailor Moon να τελείωνει στις αρχές του Z, δηλαδή τέταρτη σεζόν Dragon Ball. Στο Dragon Ball περιέργως δικαιολογείται κανονικά η σειρά:
97-98 - Piccolo/Adult Goku saga (pre-Z) (~50 επεισόδια)
96-97 - Red Ribbon/Piccolo saga (~50 επεισόδια)
95-96 - Pilaf/Red Ribbon saga (~50 επεισόδια)

Η μόνη λογική εξήγηση είναι πράγματι να ξεκίνησαν το 94-95 και ο ΑΝΤ1 να τα έκανε σαλάτα με το Dragon Ball, αλλά δεν δικαιολογεί το να θυμάμαι να βλέπω πρώτη φορά DB και SM ενώ ήδη ήξερα τους Power Rangers οι οποίοι σίγουρα ξεκίνησαν τη χρονιά 94-95 (και αποκλείεται νωρίτερα αφού ήταν παραγωγή του 93-94).


Last edited by Dr_SLUMP on Wed Feb 22, 2012 11:53 pm; edited 1 time in total
avatar
Dr_SLUMP
Moonlight Knight
Moonlight Knight

Number of posts : 118
Age : 31
Location : Athens/London
Registration date : 2011-11-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Τελικά μήπως ήταν 95-96;...

Post by Neo-RedRanger on Wed Feb 22, 2012 11:50 pm

Oops.... Γράφε λάθος
avatar
Neo-RedRanger
Royal Guard
Royal Guard

Number of posts : 945
Age : 32
Registration date : 2011-11-12

View user profile http://www.youtube.com/TheNeoRedRanger

Back to top Go down

Re: Τελικά μήπως ήταν 95-96;...

Post by King Syaoran on Thu Feb 23, 2012 10:56 am

Το επεισόδιο 004 που έχω γραμμένο από τον αντ1 έχει ημερομηνία Σεπτέμβριος 1992.
Έτσι κι αλλιώς εγώ πήγα για υπολογιστές μόνο τη χρονιά 1992 μήνες Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος και τον Οκτώβριο του 92, 1 από τις Κυριακες του μήνα αυτού γινότανε μάχη στο σσπίτι μου για να πάω στο μάθημα επειδή ειχε Σέιλορ Μουν το επεισόδιο με τα ρολόγια.
Επίσης το επεισόδι 34 που έχω γραμμένο γράφει Δεκέμβριος 1993 Β έκδοση που σημαίνει ότι τότε ήταν η 2η επανάληψη των επεισοδίων της Cliassic.
Όπως ξέρουμε ο ΑΝτ1 έδειξε 1-34 και μετα ξανά 1-34. Οπότε πιστεύω αυτό να βοηθάει να καταλάβετε καλύτερα τι συμβαίνει.
Και τέλος το επεισόδιο 192 το είχα γράψει τον Ιούλιο του 1996. Το έχω κόψει σε 2 κομμάτια γιατί είχα αφήσει το βίντεο να γράφει κι έφυγα.
Εκείνη τη μέρα πέθανε ο θείος μου και έπρεπε να πάμε στο χωριό του για την κηδεία του. Οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχάσω 1 τόσο σημαντικό γεγονός.
Καθώς και το 200 τον Αύγουστο του 1996. Βάφαμε το σπίτι κι ανέβασα το βίντεο στο σπίτι της γιαγιάς μου στον πάνω όροφο για να γράψω το τελευταίο επεισόδιο Σέιλορ Μουν.
Δεν αποκλείεται ο ΑΝτ1 να ξανάβαλε 800 φορές επανάληψη τη σειρά κι εκεί κάπου να μπερδεύτηκες. Καθώς και να βούτηξαν τα καρέ πρωτού παιχτεί πουθενά. Δε θα μου έκανε εντύπωση 1 και έτσι κι αλλιώς παράνομο ηταν ποια η διαφορά. Εξάλου όταν ετοιμάεται κάποιος να πουλήσει 1 προιόν μπορεί να το έχει στο μαγαζί του και 1 χρόνο πριν έτοιμο απλά να μην τον αφήνει ο ιδιοκτήτης να ξεκινήσει να το πουλάει παρά μονο στην ημερομηνία που θα ορίσει αυτός παγκοσμίως. Στην Ελληνική περίπτωση νομίζω καταλαβαίνετε τι έγινε ... :S
Αυτά, ελπίζω να σας κάλυψα.

_________________
avatar
King Syaoran
Admin
Admin

Number of posts : 1241
Age : 31
Location : Ελλάδα,Κοζάνη
Registration date : 2008-12-14

View user profile http://www.sailormoon.gr

Back to top Go down

Re: Τελικά μήπως ήταν 95-96;...

Post by Guest on Thu Feb 23, 2012 9:47 pm

Καλησπέρα παιδιά και συγχαρητήρια, για την πολύ όμορφη δουλειάς σας! Άκουσα για το ''debate'', μεταξύ ημερομηνιών και επιτρέψτε μου, να πω κι εγώ τη γνώμη μου! Αγαπητέ King Syaoran, θα αναγκαστώ να επιμείνω, ότι και οι δύο σειρές, ξεκίνησαν να προβάλλονται, το ακαδημαϊκό έτος 1994-1995. Δεν είναι καθόλου απίθανο, όπως και σε όλους έχει συμβεί, να έγραψες στην ίδια κασσέτα, τηλεοπτικό απόσπασμα του 1992 κι έπειτα, τυχαία άλλο απόσπασμα, μερικά χρόνια μετά, το οποίο ήταν, εκ των σειρών. Δε θυμάμαι τι έδειχνε ο ΑΝΤ1, το 1992, μπρώ όμως, να σου πω με βεβαιότητα, ότι την περίοδο '93-'94, έδειχνε Biker Mice from Mars και συνέχιζε με Batman και στην επόμενη σαιζόν, έδειχνε Cadillacs and Dinosaurs, το οποίο ακολουθούσε, το Conan the Adventurer! Είμαι βέβαιος, πως κι εσύ συμφωνείς, ότι ο ΑΝΤ1, δε διέκοψε την προβολή των Dragonball και Sailoromoon, για να δείξει, αυτές τις σειρές! Ελπίζω να βοήθησα, στη λύση του μυστηρίου!!!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Τελικά μήπως ήταν 95-96;...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum